Kereby kort fortalt

Dem vi er

 

Vi er et full-service ejendomsadministrationsselskab, der ejer og administrerer omkring 2300 boliger og ca. 500 erhvervslejemål i København. Med cirka 100 dedikerede medarbejdere arbejder vi hver dag for at skabe de bedste rammer for et godt samarbejde med både vores beboere og erhvervskunder.

 

Vores organisation har de fleste ressourcer in-house, og vores medarbejdere er fordelt på afdelinger som: Projekt, Facility Management, Servicecenter, Administration, Design, Udlejning, Analyse, Bogholderi, Marketing, ESG, IT, og Asset Management.

 

Denne tværfaglige struktur og et effektivt samarbejde på tværs af afdelingerne, gør os i stand til hurtigt og professionelt at håndtere daglige opgaver, intern og ekstern kommunikation, byggeprojekter, renoveringer, flytteprocesser, med mere.

 

Se vores portefølje her

Kereby about portrait

Det vi tilbyder

Vi tilbyder boliger til alle livets faser samt erhvervslejemål, der skaber et godt fundament for virksomheder og styrker livet i lokalmiljøet. Vores lejemål er lige så mangfoldige som København  – de varierer i størrelse og pris, men har det til fælles, at de ligger fantastisk placeret, både centralt i byen og i de omkringliggende brokvarterer.

Vi prioriterer ordentlig drift og en pålidelig service der skal bidrage til en positiv oplevelse for alle vores lejere. Vi stræber efter tilgængelig service og klar kommunikation, hvor kort ventetid og effektiv behandling af henvendelser er vores mål.

Det vi gør

Vi vedligeholder, renoverer og udvikler de ejendomme, vi ejer og forvalter, for at sikre, at Kereby kan tilbyde attraktive boliger og lejemål – både nu og i fremtiden. Mange af vores ejendomme har stået i over 100 år, hvilket kræver en særlig indsats for at sikre korrekt vedligeholdelse. Med respekt for bygningernes karakter og arkitektoniske værdier sørger vi for at skabe tidssvarende rammer, der følger samfundets udvikling.

 

Vores langsigtede investeringer i forbedringer, renoveringer og vedligeholdelse bidrager ikke kun til bedre boliger og erhvervslejemål, men skaber også værdi for lokalsamfundet gennem jobskabelse og økonomisk vækst.

 

Siden 2019 har vi investeret 1,4 milliarder kroner i at renovere og vedligeholde vores ejendomsmæssige portefølje.

I stedet for at opkøbe nye ejendomme har vi valgt at fokusere på at forbedre og optimere de ejendomme, vi allerede ejer, samtidig med at vi har styrket professionalisme og ansvar i vores interne processer.

 

Vores renoveringsprojekter omfatter blandt andet tag, facade, badeværelser, køkkener, tagboliger, isolering og meget mere. Målet er at forbedre forholdene for vores lejere og sikre, at ejendommene forbliver tidssvarende og holder en høj standard i mange år fremover.

 

Vi arbejder aktivt med at tage et miljømæssigt, socialt og samfundsmæssigt ansvar. Derfor har vi blandt andet igangsat flere initiativer, herunder Servicecenter, årlige tilfredshedsundersøgelser og en aktiv indsats for at reducere vores forbrug af el, vand og varme. Derudover støtter vi velgørende organisationer som Velkommen Hjem, 5 Skoler og Bydelsmødre

Det vi ønsker

Vores ambition er at drive en velfungerende administrationsvirksomhed baseret på værdier som respekt, ansvarlighed og professionalisme. Vores kunder omfatter både beboere og erhvervslejere i en ejendomsportefølje bestående af klassiske ejendomme i København, der har over 100 års historie og er kendetegnet ved et højt serviceniveau.

 

Vi arbejder målrettet på at sikre, at vores kunder kan bo og arbejde i trygge og velfungerende rammer. Derfor stræber vi efter altid at tilbyde moderne, attraktive og langtidsholdbare boliger, der lever op til nutidens standarder. Samtidig skal vores erhvervslejemål matche lejernes behov og danne fundamentet for et langvarigt og positivt samarbejde.

 

Vi ønsker at bidrage aktivt til det københavnske bybillede og lokalmiljø. Det gør vi ved løbende at vedligeholde og renovere vores ejendomme, energioptimere, og sikre at facaderne fremstår præsentable. Desuden arbejder vi målrettet på hurtigt at genudleje ledige erhvervslejemål til kunder som understøtter et levende lokalmiljø med dynamiske virksomheder og forretninger.

Kerebys direktion

Service- og kommunikationsmål

God og tilgængelig service

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp fra Kereby, kan du altid komme i kontakt med os. Har du behov for en vicevært eller håndværker, eller står du med en akut skade, kan du i alle døgnets timer kontakte os på tlf.nr.: 39 45 62 00 eller e-mail: servicecenter@kereby.dk.

 

Kontorets åbningstid er mandag-torsdag kl. 09.00-15.00 og fredag kl. 09.00-14.00. I det tidsrum kan du for eksempel få kontakt til din administrator eller Servicecenteret. Står du derimod i en akut situation, hvor du har opdaget et utæt rør, eller hvis du kommer hjem til en ødelagt rude, kan du til enhver tid kontakte os på 39 45 62 00.

 

I Kereby er det vigtigt for os, at du ikke skal bruge lang tid på at komme igennem til en medarbejder. Derfor arbejder vi hele tiden på at gøre det bedre. På nuværende tidspunkt er den gennemsnitlige ventetid ved opkald til Servicecenteret 32 sekunder.

 

Vi har indført et mere struktureret system, som er baseret på vores servicecenter. Servicecenterets telefonsystem giver os information om ubesvarede opkald, viderestillede opkald og den gennemsnitlige tid i kø. Informationen bruger vi til at sikre, at vi kan leve op til vores serviceniveau. Samtidigt er det et vigtigt værktøj, som vi kan bruge til at se, hvordan vi bedst får bemandet vores Servicecenter, så din henvendelse bliver behandlet bedst muligt.

 

Tydelig og rettidig kommunikation

Vi sikrer, at al relevant information om ejendommene og lokalområderne kommunikeres klart og rettidigt til alle vores beboere gennem digital post.

 

Vi bestræber os på, at alle vores breve er skrevet i et tydeligt og forståeligt sprog.

 

Hvornår kan du forvente information, når vi renoverer?

Inden opstart af et større renoveringsprojekt, der f.eks. kræver stilladsopsætning i en længere periode, vil vi altid invitere til et forudgående møde med beboerformanden og/eller beboerne i ejendommen. Til mødet præsenteres projektet og evt. spørgsmål fra beboerne besvares. Herefter, vil vi fremsende referat af mødet via digital post.

 

Under et større projekt vil vi løbende informere, hvis projektet bliver væsentligt ændret eller forsinket. Eventuelle spørgsmål til projektet kan sendes til servicecenter@kereby.dk

 

Når vi skal lave en gennemgribende renovering af enkelte lejemål i ejendommen, vil alle opgangens beboere modtage et informationsbrev via digital post, afhængigt af omfanget af lejligheder, der skal renoveres. Informationsskrivelserne vil blandt andet indeholde kort information om projektet og kontaktmailen servicecenter@kereby.dk, hvor du har mulighed for at stille spørgsmål til projektet. Hvis vi skal have adgang til din lejlighed, vil du rettidigt modtage en varsling.

 

Hvornår bliver du ikke informeret?

Der vil også være situationer, hvor vi ikke informerer dig og dine naboer, f.eks. hvis en lejer flytter ud, og vi skal klargøre lejligheden til den næste indflytter, eller hvis en håndværker skal ind i ejendommen af forskellige årsager. For eksempel kan der være fejl og mangler, som en håndværker skal udbedre ved indflytning af en ny beboer. Det kan også være, at en beboer har fået en akut vandskade, som en VVS’er skal håndtere.

 

Har du set nogle håndværkere gå ind i opgangen, og i den forbindelse gerne vil vide, hvad der sker, er du altid velkommen til at kontakte os på servicecenter@kereby.dk

 

Har vi endnu ikke din e-mailadresse eller tilladelse til at sende breve til dig via e-Boks, er du meget velkommen til at henvende dig til ejendommens administrator via info@kereby.dk , hvis du vil sikre dig rettidig information fra din udlejer. Vær opmærksom på at information sendt med almindelig post kan tage op til 14 dage.

 

Vores historie

I 2019 fik Kereby sit navn, hvilket signalerede en ny strategisk retning med fokus på højere servicekvalitet og tættere samarbejde med lejere og lokalsamfund. Navneskiftet blev ledsaget af en ny direktion bestående af CEO Lars Pærregaard, COO Kenneth Ohlendorff og CFO Ole Markussen.

 

Siden da har vi arbejdet målrettet på at opbygge en stærk organisation og en kultur baseret på vores kerneværdier: Respekt, Ansvarlighed og Professionalisme. Den nye direktion, og en dedikeret stab af erfarne kræfter fra ejendomsbranchen, har været drivkraften bag vores udvikling.

 

Vi overtog en portefølje der tidligere var fordelt på 63 forskellige ejendomsejere, hvilket betød, at standarderne for beboelse og service var meget varierende. Der var derfor et stort arbejde foran os med at opbygge struktur og service – både for ejendomme og for vores beboere og erhvervslokaler.

 

Siden da har vi gjort store fremskridt:  

I 2020 introducerede vi den første årlige lejer tilfredshedsundersøgelse, og har i de efterfølgende år tilføjet vi yderligere to aktion baseret tilfredshedsundersøgelser. Undersøgelserne viste, at der var behov for at forbedre kommunikationen med vores lejere omkring renoveringsprojekter i ejendommene. Siden da har vi arbejdet målrettet på at styrke denne dialog, hvilket har resulteret i en markant stigning i NPS på mere end 50 point fra 2020 til 2024.

 

I 2021 udsendte vi vores første ESG-rapport, hvor vi tydeligt kunne præsentere vores ansvarlige tilgang til miljø, samfund og god ledelse.

 

I 2022 etablerede vi et dedikeret kundeservicecenter og en 24-timer servicelinje, for at styrke dialogen med lejerne og sikre hurtig og professionel håndtering af forespørgsler.

 

I 2024 lancerede vi en tilfredshedsundersøgelse for erhvervslejere og satte øget fokus på denne gruppe. Vores mål er at tilbyde mere tilpassede erhvervslokaler og skabe langsigtede samarbejder, der både styrker ejendommenes værdi og bidrager positivt til lokalmiljøet.

Kontakt os

Har du spørgsmål vedrørende boliglejemål, erhvervslejemål eller andet, er du altid velkommen til at kontakte os