Hvornår kan du forvente information, når vi renoverer?
Inden opstart af et større renoveringsprojekt, der f.eks. kræver stilladsopsætning i en længere periode, vil vi altid invitere til et forudgående møde med beboerformanden og/eller beboerne i ejendommen. Til mødet præsenteres projektet og evt. spørgsmål fra beboerne besvares. Herefter, vil vi fremsende referat af mødet via digital post.
Under et større projekt vil vi løbende informere, hvis projektet bliver væsentligt ændret eller forsinket. Eventuelle spørgsmål til projektet kan sendes til servicecenter@kereby.dk
Når vi skal lave en gennemgribende renovering af enkelte lejemål i ejendommen, vil alle opgangens beboere modtage et informationsbrev via digital post, afhængigt af omfanget af lejligheder, der skal renoveres. Informationsskrivelserne vil blandt andet indeholde kort information om projektet og kontaktmailen servicecenter@kereby.dk, hvor du har mulighed for at stille spørgsmål til projektet. Hvis vi skal have adgang til din lejlighed, vil du rettidigt modtage en varsling.
Hvornår bliver du ikke informeret?
Der vil også være situationer, hvor vi ikke informerer dig og dine naboer, f.eks. hvis en lejer flytter ud, og vi skal klargøre lejligheden til den næste indflytter, eller hvis en håndværker skal ind i ejendommen af forskellige årsager. For eksempel kan der være fejl og mangler, som en håndværker skal udbedre ved indflytning af en ny beboer. Det kan også være, at en beboer har fået en akut vandskade, som en VVS’er skal håndtere.
Har du set nogle håndværkere gå ind i opgangen, og i den forbindelse gerne vil vide, hvad der sker, er du altid velkommen til at kontakte os på servicecenter@kereby.dk
Har vi endnu ikke din e-mailadresse eller tilladelse til at sende breve til dig via e-Boks, er du meget velkommen til at henvende dig til ejendommens administrator via info@kereby.dk , hvis du vil sikre dig rettidig information fra din udlejer. Vær opmærksom på at information sendt med almindelig post kan tage op til 14 dage.