God og tilgængelig service
→ Du kan altid komme i kontakt med os. Kontorets åbningstid er mandag-torsdag kl. 09.00-15.00 og fredag kl. 09.00-14.00. I det tidsrum kan du for eksempel få kontakt til administratoren på din ejendom eller vores Servicecenter. Telefonnummer til både receptionen, hvor du skal ringe til for at komme i kontakt med administrator, og Servicecenteret er: 39 45 62 00. Servicecenteret kan også kontaktes via: servicecenter@kereby.dk.
Står du derimod i en akut situation, hvor du har opdaget eksempelvis et utæt rør uden for vores åbningstid, kan du ligeledes kontakte os på 39 45 62 00, hvor du vil blive stillet videre til en af vores samarbejdspartnere.
→ I Kereby er det vigtigt for os, at du ikke skal bruge lang tid på at komme igennem til en medarbejder. På nuværende tidspunkt er den gennemsnitlige ventetid ved opkald til Servicecenteret 32 sekunder.
→ Baseret på vores Servicecenters daglige arbejde og erfaringer, har vi indført et mere struktureret servicesystem. Servicecenterets telefonsystem giver os information om ubesvarede opkald, viderestillede opkald og den gennemsnitlige tid i kø. Informationen bruger vi til at sikre, at vi lever op til vores ambition om at levere et højt serviceniveau. Samtidigt er det et vigtigt værktøj, som vi kan bruge til at se, hvordan vi bedst bemander vores Servicecenter, så din henvendelse bliver behandlet bedst muligt.
Opgangsskærme
→ Vi har installeret elektroniske informationsskærme i alle opgange, hvor vi informerer om alt hvad der vedrører nyttig information til beboerne – eksempelvis når der bliver lukket for vandet eller om et kommende renoveringsprojekt i ejendommen.
Alle beboere har ligeledes mulighed for at skrive beskeder til de øvrige beboere i opgangen – eksempelvis om fest i den kommende weekend, samt sende henvendelser direkte til os, som efterfølgende bliver videresendt til de rette personer i Kereby. Kontaktinformation på Servicecenteret fremgår også på skærmene.
Tydelig og rettidig kommunikation
→ Vi informerer og kommunikerer til alle vores lejere enten via brev, e-mail eller infoskærmene i opgangen for at tilsikre, at al relevant information til lejeren om personlige lejeforhold eller om ejendommene, så vidt muligt, er kommunikeret tydeligt og rettidigt til alle vores beboere.
→ Derudover bestræber vi os på, at al vores skiftlige kommunikation er skrevet i et tydeligt og forståeligt sprog.