Kereby Servicecenter

kontakt kereby

God service til alle lejere

Servicecenteret løser løbende forespørgsler og assisterer dig som beboer og erhvervslejer med stort som småt. Her kan du forvente en effektiv og pålidelig behandling af dine henvendelser, som struktureret bliver videreført i vores system og tildelt en specifik medarbejder eller håndværker til at løse opgaven.

Kontakt os hvis du oplever fejl eller mangler i vores service over for dig, din bolig eller den ejendom, som du bor i. Din henvendelse gør det muligt for os at finde en løsning til dig.

Er du beboer kan du med fordel læse vores FAQ, hvor du finder svar på de mest gængse spørgsmål omkring det at være boliglejer.

Send en mail for generelle spørgsmål eller hvis du har brug for hjælp i din bolig eller i dit erhvervslejemål.

Ring mandag-torsdag 9.00-15.00 og fredag 9.00-14.00. Ved akut behov for hjælp udenfor åbningstid: 39 45 62 00 og tast 1

Proces for henvendelse

Vi stræber efter en ensartet håndtering af alle henvendelser til vores Servicecenter. I vores proces har vi fokus på kommunikation af høj kvalitet, rettidig respons og professionel behandling. Herunder kan du se de forskellige steps der er for din henvendelse.

Modtagelse af henvendelse

Du kontakter Servicecenteret via mail eller telefon. Henvendelsen bliver automatisk registreret i vores interne system og får tildelt et unikt opgavenummer, som du får oplyst via mail.

Kategorisering og tildeling af opgave

Servicecenteret vurderer henvendelsen for at bestemme dens karakter og dermed den passende løsning, fx om der er tale om udbedring, løsningsforslag, vedligeholdelse, administration, en akut situation eller noget helt andet.

 

Henvendelsen tildeles den relevante medarbejder eller afdeling, der har ansvar for at løse eller besvare den.

Opfølgning og behandling

Du vil blive kontaktet af en medarbejder, eller evt. af en håndværker, som vil behandle din forespørgsel.

 

Hvis henvendelsen kræver mere tid. involverer flere afdelinger eller eksterne ressourcer, så kan det tage lidt længere tid, men bare rolig, vi arbejder på sagen og din opgave er ikke glemt.

Dokumentation og registrering

Alle henvendelser og løsninger registreres i Servicecenterets system til dokumentation og læringsformål, så vi bedre kan håndtere dine opgaver.

Opfølgning på din henvendelse

Når opgaven er løst, lukkes den, og du modtager automatisk en invitation til vores kundetilfredshedsundersøgelse. Kommentarer fra undersøgelsen håndteres aktivt af Servicecenteret, så eventuelle nødvendige tiltag implementeres.

 

Formålet med undersøgelsen er at identificere og justere uhensigtsmæssige arbejdsgange, så vi kan yde en bedre service.

 

Hvis du allerede har besvaret en undersøgelse inden for de seneste 3 måneder, undlader vi at sende en ny invitation for at undgå gentagelser.