Lejere:
Når det gælder vores lejere – både bolig og erhverv – ønsker vi først og fremmest at udleje dem så moderne og tidssvarende lejemål som mulig. Dernæst ønsker vi at hele tiden – gennem vores Kereby servicekoncept – at levere god service, hvorfor vi blandt andet gennemfører både årlige og aktionsbaseret tilfredshedsundersøgelser. Det gør vi, så vi hele tiden ved hvor vi kan forbedre og optimere vores service. Derudover vi har etableret et Servicecenter til service og håndtering af lejerhenvendelser, samt indført et system der følger op og sikrer tilfredsstillende udførelse af opgaver.
Vi ønsker dog ikke kun at levere god service til alle vores lejere. Vi ønsker også at skabe værdi for dem. Derfor afholder vi årlige social media-workshops med en af Danmarks førende eksperter, for flere af vores erhvervslejere til at understøtte deres forretning.
I alle velkomstpakker til nye boliglejere ligger der flere forskellige produkter og vouchers fra vores erhvervslejere.
Medarbejdere:
Kerebys medarbejdere er fundamentet i vores virksomhed. Derfor er medarbejdertrivsel, -inklusion og -diversitet vigtig for os. Vi ønsker at skabe en rummelig og inkluderende arbejdskultur, hvor alle føler sig velkommen, set og hørt. Vi gennemfører inklusionsundersøgelser, har oprettet en personaleforening, der organiserer forskellige sociale arrangementer til at styrke den interne sammenhængskraft, og har generelt et stort fokus på work-life balance. Derudover tilbyder vi løbende uddannelse og coaching til vores medarbejdere.