Kerebys
grønne regnskab

København, den 12 maj 2022

 

Vi glæder os til at offentliggøre vores ESG – rapport i løbet af 2022.

Indtil da har vi af Deloitte fået reviewed vores grønne regnskab for
Scope 1 og Scope 2 med 2021 som basisår.

 

Revisorerklæring
Regnskabsprincipper
Greenhouse Gas (GHG) emissions Scope 1+2 – 2021

 

Yderligere oplysninger:
Jean Ahlefeldt-Laurvig
Head of ESG & Public Affairs
Mobil: 51 88 89 65
Mail: jah@kereby.dk

Kereby offentliggør deres service- og kommunikationsmål

God og tilgængelig service
→ Du kan altid komme i kontakt med os. Kontorets åbningstid er mandag-torsdag kl. 09.00-15.00 og fredag kl. 09.00-14.00. I det tidsrum kan du for eksempel få kontakt til administratoren på din ejendom eller vores Servicecenter. Telefonnummer til både receptionen, hvor du skal ringe til for at komme i kontakt med administrator, og Servicecenteret er: 39 45 62 00. Servicecenteret kan også kontaktes via: servicecenter@kereby.dk.

Står du derimod i en akut situation, hvor du har opdaget eksempelvis et utæt rør uden for vores åbningstid, kan du ligeledes kontakte os på 39 45 62 00, hvor du vil blive stillet videre til en af vores samarbejdspartnere.

→ I Kereby er det vigtigt for os, at du ikke skal bruge lang tid på at komme igennem til en medarbejder. På nuværende tidspunkt er den gennemsnitlige ventetid ved opkald til Servicecenteret 32 sekunder.

→ Baseret på vores Servicecenters daglige arbejde og erfaringer, har vi indført et mere struktureret servicesystem. Servicecenterets telefonsystem giver os information om ubesvarede opkald, viderestillede opkald og den gennemsnitlige tid i kø. Informationen bruger vi til at sikre, at vi lever op til vores ambition om at levere et højt serviceniveau. Samtidigt er det et vigtigt værktøj, som vi kan bruge til at se, hvordan vi bedst bemander vores Servicecenter, så din henvendelse bliver behandlet bedst muligt.

Opgangsskærme
→ Vi har installeret elektroniske informationsskærme i alle opgange, hvor vi informerer om alt hvad der vedrører nyttig information til beboerne – eksempelvis når der bliver lukket for vandet eller om et kommende renoveringsprojekt i ejendommen.

Alle beboere har ligeledes mulighed for at skrive beskeder til de øvrige beboere i opgangen – eksempelvis om fest i den kommende weekend, samt sende henvendelser direkte til os, som efterfølgende bliver videresendt til de rette personer i Kereby. Kontaktinformation på Servicecenteret fremgår også på skærmene.

Tydelig og rettidig kommunikation
→ Vi informerer og kommunikerer til alle vores lejere enten via brev, e-mail eller infoskærmene i opgangen for at tilsikre, at al relevant information til lejeren om personlige lejeforhold eller om ejendommene, så vidt muligt, er kommunikeret tydeligt og rettidigt til alle vores beboere.

→ Derudover bestræber vi os på, at al vores skiftlige kommunikation er skrevet i et tydeligt og forståeligt sprog.

Hvornår kan du forvente information, når vi renoverer i din ejendom?
→ Inden opstart af et større renoveringsprojekt – eksempelvis opførelse af tagboliger, der kræver stilladsopsætning i en længere periode, vil vi altid invitere til et forudgående møde med beboerformanden og/eller beboerne i ejendommen.

Til mødet præsenteres projektets omfang, og evt. spørgsmål fra beboerformanden og/eller beboerne i ejendommen vil blive besvaret. Vi skriver altid mødereferat, som vil blive tilsendt til alle ejendommens beboere senest en uge efter mødet.

→ Under alle typer af renoveringsprojekter vil vi løbende informere, hvis projektet bliver væsentligt ændret eller forsinket. Eventuelle spørgsmål til projektet kan altid sendes til projekt@kereby.dk.

→ Hver gang vi skal foretage en renovering af et lejemål, vil vi informere ejendommens beboere via infoskærmen.

Orienteringen på infoskærmen vil blandt andet indeholde en kort information om projektets omfang, start- og slutdato samt kontaktmailen projekt@kereby.dk, hvor du har mulighed for at stille spørgsmål til projektet. Hvis vi skal have adgang til din lejlighed i forbindelse med renoveringsprojektet, vil du modtage en rettidig varsling.

→ Når vi skal lave mindre istandsættelser i enkelte lejemål, som ikke forventes at forårsage nævneværdige støjgener, vil vi også orientere via infoskærmen i opgangen.

Hvornår bliver du ikke informeret?
→ Der vil dog være situationer, hvor vi ikke informerer dig og dine naboer, hvis en håndværker skal ind i ejendommen. For eksempel kan der være fejl og mangler, som en håndværker skal rette op på, når en ny beboer flytter ind i ejendommen. Det kan også være, at en beboer har fået en akut vandskade, som en VVS’er skal klare.

Har du set nogle håndværkere gå ind i opgangen, og i den forbindelse gerne vil vide, hvad der sker, er du altid  velkommen til at kontakte os på projekt@kereby.dk.

Kerebys
grønne regnskab

København, den 12 maj 2022

 

Vi glæder os til at offentliggøre vores ESG – rapport i løbet af 2022.

Indtil da har vi af Deloitte fået reviewed vores grønne regnskab for
Scope 1 og Scope 2 med 2021 som basisår.

 

Revisorerklæring
Regnskabsprincipper
Greenhouse Gas (GHG) emissions Scope 1+2 – 2021

 

Yderligere oplysninger:
Jean Ahlefeldt-Laurvig
Head of ESG & Public Affairs
Mobil: 51 88 89 65
Mail: jah@kereby.dk

Kerebys
grønne regnskab

København, den 12 maj 2022

 

Vi glæder os til at offentliggøre vores ESG – rapport i løbet af 2022.

Indtil da har vi af Deloitte fået reviewed vores grønne regnskab for
Scope 1 og Scope 2 med 2021 som basisår.

 

Revisorerklæring
Regnskabsprincipper
Greenhouse Gas (GHG) emissions Scope 1+2 – 2021

 

Yderligere oplysninger:
Jean Ahlefeldt-Laurvig
Head of ESG & Public Affairs
Mobil: 51 88 89 65
Mail: jah@kereby.dk

Kerebys
grønne regnskab

København, den 12 maj 2022

 

Vi glæder os til at offentliggøre vores ESG – rapport i løbet af 2022.

Indtil da har vi af Deloitte fået reviewed vores grønne regnskab for
Scope 1 og Scope 2 med 2021 som basisår.

 

Revisorerklæring
Regnskabsprincipper
Greenhouse Gas (GHG) emissions Scope 1+2 – 2021

 

Yderligere oplysninger:
Jean Ahlefeldt-Laurvig
Head of ESG & Public Affairs
Mobil: 51 88 89 65
Mail: jah@kereby.dk

Kerebys
grønne regnskab

København, den 12 maj 2022

 

Vi glæder os til at offentliggøre vores ESG – rapport i løbet af 2022.

Indtil da har vi af Deloitte fået reviewed vores grønne regnskab for
Scope 1 og Scope 2 med 2021 som basisår.

 

Revisorerklæring
Regnskabsprincipper
Greenhouse Gas (GHG) emissions Scope 1+2 – 2021

 

Yderligere oplysninger:
Jean Ahlefeldt-Laurvig
Head of ESG & Public Affairs
Mobil: 51 88 89 65
Mail: jah@kereby.dk

Kenneth Ohlendorff er udnævnt til COO

København, den 10. november 2019

 

Vi fortsætter med at styrke ledelsen og organisationen, og som en del af det er Kenneth Ohlendorff udnævnt til COO og medlem af direktionen med tiltrædelse fra den 1. oktober.

Kenneth Ohlendorff, 54, kommer fra en stilling som administrerende direktør hos Jeudan Servicepartner A/S, og har tidligere været ansat i nordiske og europæiske vicepræsidentstillinger og som Country Manager hos Regus, der er verdens største udbyder af fleksible kontorløsninger. Derudover har han grundlagt og administreret kontorhotellet FirstClients, som blev erhvervet af Regus, samt det Storkøbenhavns-fokuserede ejendomsinvesteringsselskab
Navijo Holding. Han har desuden tjent som medlem af Dansk Industris udvalg for byggepolitik.

I 360 North vil Kenneth Ohlendorff trække på sin stærke erfaring med opbygning af kundefokuserede servicevirksomheder med fremragende kundeloyalitet og anmeldelser, samt hans indsigt og lederbaggrund inden for ejendomsmarkedet.

Lars Pærregaard, administrerende direktør, 360 North:
”Kenneth bringer et væld af uvurderlig operationel erfaring til vores management team og organisation, og bidrager hermed til vores ambition om at opbygge en endnu stærkere og mere serviceorienteret virksomhed. Denne udnævnelse er endnu et bevis på vores langsigtede forpligtelse over for vores lejere og det københavnske boligmarked, og vi ser frem til at fortsætte vores arbejde i de kommende år.”

 

Yderligere oplysninger:
Jean Ahlefeldt-Laurvig
Head of ESG & Public Affairs
Mobil: 51 88 89 65
Mail: jah@kereby.dk

Vi har udnævnt Ole Markussen til CFO

København, den 16. november 2019

 

Vi har styrket ledelsen med ansættelsen af Ole Markussen som CFO og medlem af direktionen med tiltrædelse den 1. september 2019.

Ole Markussen (52) er en erfaren CFO, der bidrager med indsigt i ejendomsbranchen og en stærk ledelsesmæssig baggrund. Han har tidligere været CFO i Danmarks største ejendomsforvalter, DEAS, den globale sikkerhedskoncern G4S’ danske virksomhed og lægemiddelgrossisten Nomeco.

Han begyndte sin karriere i revisions- og rådgivningsvirksomheden PwC, er statsautoriseret revisor og uddannet cand.merc.aud. fra Aalborg Universitet.

Ole Markussen er tiltrådt i 360 North, der fortsætter med at investere i virksomhedens ejendomsportefølje, herunder renovering, vedligeholdelse og energiforbedringer, med henblik på at øge boligudbuddet og dermed bidrage til at afhjælpe boligmanglen i København. 360 North er etableret med langsigtet ejerskab af virksomhedens ejendomme for øje.

CEO i 360 North, Lars Pærregaard:
“Jeg er glad for at byde Ole Markussen velkommen i 360 North, hvor vi konstant arbejder med at styrke virksomhedens drift. Mine kollegaer og jeg arbejder for at skabe en virksomhed, der vil eje vores ejendomme i årtier og samtidig levere den bedst tænkelige service og kvalitet for beboerne, mens vi fortsætter med at investere og skabe jobs i København i de næste mange år.”

 

Yderligere oplysninger:
Jean Ahlefeldt-Laurvig
Head of ESG & Public Affairs
Mobil: 51 88 89 65
Mail: jah@kereby.dk

Lars Pærregaard bliver CEO for Blackstones investeringer i danske boligejendomme

København, den 12. juni 2019

 

Blackstone har i dag offentliggjort udnævnelsen af Lars Pærregaard til CEO for 360 North, der varetager koncernens investeringer i danske ejendomme. Udnævnelsen sker i forlængelse af, at ejendomsfonde under Blackstones forvaltning erhvervede 360 North i maj. Lars Pærregaard har hidtil været Investment Director i den danske virksomhed.

Lars Pærregaard siger: ”Jeg ser frem til at lede 360 Norths indsats for at levere den højeste servicekvalitet for vores beboere, mens vi fortsætter med at investere i porteføljen og skabe jobs. Der vil særligt være fokus på at renovere boliger, vedligeholde bygningerne, styrke bæredygtigheden og bidrage til at afhjælpe boligmanglen i København ved at tilføje flere boligenheder i markedet.”

James Seppala, Head of European Real Estate i Blackstone, siger: ”Sammen med Lars og den øvrige ledelse vil vi bygge videre på den gode drift i 360 North, hvor beboerne og det omkringliggende samfund er udgangspunktet for alle vores aktiviteter. Vi er meget tilfredse med, at Lars har takket ja til at lede virksomheden.”

Om Blackstone Real Estate
Blackstone er en globalt førende ejendomsinvestor. Blackstones ejendomsforretning blev grundlagt i 1991 og har ca. 140 mia. USD under forvaltning. Blackstones ejendomsportefølje omfatter områderne hotel, kontor, detail, industri og bolig i USA, Europa, Asien og Latinamerika. Blackstones ejendomsforretning driver også en førende ejendomsfinansieringsplatform og forvalter børsnoterede Blackstone Mortgage Trust.

 

Yderligere oplysninger:
Jean Ahlefeldt-Laurvig
Head of ESG & Public Affairs
Mobil: 51 88 89 65
Mail: jah@kereby.dk