Et langsigtet løfte til vores lejere

I Kereby anerkender vi, at vi som udlejer har en forpligtelse til at agere respektfuldt, ansvarligt og professionelt over for vores kunder. Derfor har vi følgende grundlæggende principper for Kereby’s samarbejde med kunderne og for vores ageren på det københavnske lejeboligmarked:

  • Forbedret service over for vores kunder
  • Bæredygtige ejendomsinvesteringer
  • Positiv indvirkning på lokalsamfundet

Læs mere

Kontakt os

Kontakt kundeservice hvis du har brug for hjælp med at udbedre fejl eller mangler i din bolig. Vores medarbejdere sidder klar til at hjælpe dig.

Nyttig viden

Det skal være nemt at være kunde hos Kereby. Vi er i fuld gang med at indsamle de hyppigste spørgsmål, og vi vil uploade dem i løbet af de kommende uger.

Kereby’s cirka 100 medarbejdere er afgørende for, at vi kan gennemføre vores forandringer og herunder sikre, at kundeservice bliver kernen i vores forretning. Vi ved, at gode rammer giver glade kunder og et stærkere samfund.

Åben og transparent kommunikation

Vi værdsætter engagement og vi søger aktivt feedback fra vores kunder.

Meningsfulde investeringer

Vi investerer i at forbedre og vedligeholde vores ejendomme. Vi ønsker, at vores kunder bliver boende i vores ejendomme så længe, de har lyst.

Høj kvalitet i ledelsen af ejendomme

Vi forventer intet mindre end professionalisme fra vores ejendomsadministratorer.

Respekt for vores kunder

Vi fokuserer på at agere respektfuldt, ansvarligt og professionelt over for vores kunder.

Indvirkning på samfundet og fokus på bæredygtighed

Vi ønsker at have en positiv indflydelse på lokalsamfundet og støtte lokal vækst. Alene på vores kontor i København beskæftiger vi omkring 100 mennesker, og derudover skaber vi beskæftigelse for flere hundrede medarbejdere hos de entreprenører, der arbejder på vores ejendomme. Vi ønsker at agere på bæredygtig vis.

“Vi vil gøre jeres by til verdens bedste sted at bo.”