I Kereby anerkender vi, at vi som udlejer har en forpligtelse til at agere respektfuldt, ansvarligt og professionelt over for vores kunder. Derfor har vi følgende grundlæggende principper for Kereby’s samarbejde med kunderne og for vores ageren på det københavnske lejeboligmarked:
Kontakt servicecenteret hvis du har brug for hjælp med at udbedre fejl eller mangler i din bolig. Vores medarbejdere sidder klar til at hjælpe dig Tlf: 39456200
Kereby’s cirka 100 medarbejdere er afgørende for, at vi kan gennemføre vores forandringer og herunder sikre, at kundeservice bliver kernen i vores forretning. Vi ved, at gode rammer giver glade kunder og et stærkere samfund.
Åben og transparent kommunikation
Vi værdsætter engagement og vi søger aktivt feedback fra vores kunder.
Meningsfulde investeringer
Vi investerer i at forbedre og vedligeholde vores ejendomme. Vi ønsker, at vores kunder bliver boende i vores ejendomme så længe, de har lyst.
Høj kvalitet i ledelsen af ejendomme
Vi forventer intet mindre end professionalisme fra vores ejendomsadministratorer.
Respekt for vores kunder
Vi fokuserer på at agere respektfuldt, ansvarligt og professionelt over for vores kunder.
Indvirkning på samfundet og fokus på bæredygtighed
Vi ønsker at have en positiv indflydelse på lokalsamfundet og støtte lokal vækst. Alene på vores kontor i København beskæftiger vi omkring 100 mennesker, og derudover skaber vi beskæftigelse for flere hundrede medarbejdere hos de entreprenører, der arbejder på vores ejendomme. Vi ønsker at agere på bæredygtig vis.
“Vi vil gøre København til den bedste by at bo i.”